The Power of One: Singurătatea

Singuratatea

“Din codru rupi o ramurea,
Ce-i pasa codrului de ea?!”

Ultima brosura educationala. Sfarsit de ciclu. Putin probabil sa mai fac si alte brosuri in aceleasi conditii. Brosura psihologica la fel ca si precedenta, scrisa in acelasi stil directiv.

Poza cu plaja de la Marea Neagra si cu valurile luminate de soarele unei dimineti linistite. Sugestie a valurilor vietii care nu lasa nici o urma. Valuri care sterg totul pentru a facilita un nou inceput al unei clipe efemere. Valuri ale vietii pe care unii dintre noi trebuie sa le infrunte singuri. Valuri ale timpului, valuri ale schimbarii, cicluri trecatoare ale vietii.

Brosura vorbeste despre singuratate si despre insingurare. Despre singuratatea aleasa si cea impusa. Despre singuratatea in doi. Despre singuratatea in mijlocul tuturor. Atinge subiectul singuratatii bolnavului psihic si a celui marginalizat. Da idei si sugestii de hobby-uri si activitati. Si in final, da cateva sfaturi legate de modul in care este bine sa ne comportam cu cel ce sufera de singuratate.

Brosura e gratuita; a fost platita deja pe principiul “pay it forward“. Poate fi imprimata fata-verso si pliata usor. Copyright personal, elaborata exclusiv de mine, intruchipand “The Power of One“.

Poate fi downloadata de pe pagina unde sunt si celelalte 4 brosuri:
https://cezarspace.wordpress.com/brochures

Ce am invatat din acest ciclu de brosuri?

– Am invatat ca singuratatea este parte din viata si una dintre cele mai dificile sarcini ale existentei.
– Am invatat ca prin mine insumi pot face enorm de multe lucruri dar nu mai vreau sa fac asta oricum.
– Am invatat ca nu mai doresc sa ofer nimic gratuit din ceea ce stiu si ca valoarea (calitatea) trebuie platita corespunzator.
– Am invatat ca, inainte de a ajuta pe ceilalti, e important sa ma ajut pe mine insumi.
– Am invatat ca daca am in jurul meu oameni care sunt fericiti doar ca s-au trezit dimineata… este grav… asta inseamna ca nu sunt intr-o buna companie.
– Am aflat ca psihiatria nu ma satisface si vreau sa fac mai mult si mai multe in aceasta viata.

Pun punct aici proiectului brosurilor educative. Multumesc!

2 thoughts on “The Power of One: Singurătatea

  1. Ce ai vrut sa spui cu: “dacă am in jurul meu oameni care sunt fericiti -doar- că s-au trezit dimineața….Asta înseamnă că nu sunt intr-o companie buna” mai exact?
    Bună ideea cu broșurile.
    Fiecare zi cu cer senin sau cu nori…Să te inspire constructiv să găsești motivație,putere și plăcere de a muncii.

    Like

    • Unii oameni nu sunt multumiti doar cu faptul ca traiesc, ca exista, ci au nevoie suplimentar de un motiv pentru a trai, de un sens. Altfel, viata li se pare inutila. Necesitatea unui sens existential trece ca importanta peste necesitatea de a trai. Ei nu vad viata ca un superb cadou, fiind plini de recunostinta pentru aceasta; ei au nevoie de ceva mai mult pentru a da valoare vietii. Multumesc!

      Like

Leave a Reply

